Vår personal
Inom 7H assistans är vi måna om att all vår personal har god kunskap och kompetens för att kunna möta våra kunders behov och möjlighet till ett självständigt liv. 7H har vid medarbetarsamtal möjlighet att ta reda på vad just du är intresserad av och kan ordna med kompetensutveckling.
Friskvård
Din hälsa är viktig. Som vår medarbetare har du rätt till skattefri personalvårdsförmån i form av friskvård. Friskvårdsersättningen kan du till exempel använda som bidrag till årskort på gym eller till massage. Vi följer Skatteverkets riktlinjer gällande friskvårdsaktiviteter.
Friskvård gäller också om du är sjukskriven, föräldraledig eller arbetar deltid.

Byta arbetsuppgifter
Eftersom vi har allt under samma tak, både assistans och daglig verksamhet, finns möjlighet att byta arbetsuppgifter mellan våra olika bolag. Som handledare inom daglig verksamhet och assistans krävs olika kompetenser. Prata med din närmsta chef om du är intresserad.
Vill du bli en av våra ambassadörer?
Vi ser gärna att du som kund blir ambassadör och vi uppmuntrar deltagande vid evenemang för att representera företaget. Hör av dig till våra verksamhetschefer om intresse finns.